joi, 19 septembrie 2013

Tigaie picanta




Tigaie picanta sau orice carnuri puse impreuna la prajit si adaugat ceva chili sau un ardei iute.
Am incercat sa reproduc tigaia picanta de la un restaurant, dar ceea ce a iesit a fost mult superior (asta au spus baietii, mai exact sotul si cumnatul).
Poza nu am facut-o atunci cand am luat mancarea de pe foc deoarece am uitat si pofta era prea mare, insa am facut la ceea ce a ramas direct scoasa din frigider, deci scuze ca nu am poza facuta cu ea proaspata :(

Ingrediente:

~ 300g muschi de porc afumat;
~ 200g carnati de casa afumati;
~ 200g ficat de pasare;
~ 7 catei usturoi;
~ frunze de busuioc;
~ 2 cepe;
~ 1 gogosar;
~ 1 ardei gras;
~ fulgi de chili (sau ardei iute);
~ 50 ml vin;
~ 0.5l  suc de rosii
~ sare;
~ piper;
~cimbru.

Portii: ~ 6

Mod de preparare:

1. Taiem cubulete carnea de porc, feliem de 1 cm carnatii, curatam usturoiul pe care il tocam, curatam si taiem ardeiul si gogosarul, ceapa o curatam si o taiem marut.
2. Intr-o tigaie punem ulei si calim usturoiul si busuiocul, punem piper, cimbru si chili.
Dupa ce usturoiul este putin calit adaugam ceapa pe care o calim umpic, apoi adaugam gogosarul si ardeii.
3. Cand sunt toate calite adaugam muschiul de porc, dupa 10 min adaugam carnatii si lasam sa se caleasca si ei, dupa ce sunt toti caliti adaugam ficatul (se mai pot pune ciuperci).
4. Lasam sa se caleasca, dupa inca 10 min adaugam vinul, lasam sa se evapore alcoolul si adaugam si sucul de rosii.
5. Lasam totul la foc mic cca 30 min, amestecam din cand in cand.
6. Daca mai este necesar mai condimentam, dupa gust.

Se poate servi simpla cu salata, eu am servit-o cu orez basmati.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>