duminică, 3 octombrie 2010

Rulouri din muschi de porc cu carnaciori de bere

Reteta simpla, usor de facut si foarte rapida pentru o cina de dupa serviciu, ideea mi-a venit pentru ca aveam in frigider carnaciori de bere si vroiam sa fac ceva deosebit si rapid.
Ingrediente:
- 10 felii muschi de porc, batut ca pentru snitele;
- 10 carnaciori de bere;
- 10 felii cascaval;
- 2 rosii;
-1 ardei capia (se poate pune orice fel de ardei);
- 1 ceapa rosie;
- ulei;
- sare si piper;
-scobitori.

Nu am pus exact cantitatea, in grame,de carne deoarece nu stiu exact cata a fost, eu am taiat-o felii si am pregatit-o ca pentru snitele, am sarat si am piperat carnea.
Se ia fiecare bucata de carne si se introduce in mijloc un carnacior si o bucata de cascaval dupa care se ruleaza si se prinde cu scobitori.
Rulourile de carne se aseaza intr-un vas termorezistent unde in prealabil a fost pus ulei.
Ceapa taiata rondele, rosiile cubulete si ardeiul taiat fasii se pun peste rulouri.
Cand vasul se da la cuptor se adauga si putina apa.
Eu am adaugat putin mai multa apa, pe care dupa 20 minute am scurs-o si am lasat carnea sa prinda o crusta.
Am servit alaturi de catofi prajiti si castraveti murati.
Pofta mare!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>