luni, 28 martie 2011

Kafta Kebab


Incep prin a- mi cere scuze fata de Nona, bucatarul blugului Jurnal de Mamica, cea care a si initat aceasta competitie, pentru ca am promis ca postez ieri reteta, insa am fost plecata la Fagaras si nu am avut cum sa o mai postez ieri, desi nu aveam altceva de facut decat sa o scriu, asta rusinica pentru mine.
Nona trebuie sa stii ca a fost o adevarata provocare pentru mine, mai ales ca eram pe langa cu bucataria araba.
Sper totusi sa fii reusit, pot spune ca gustul este unic, este demential si iti multumesc ca m-ai provocat la asa ceva, astept celelalte provocari.
Acum sa revin si la reteta.

Ingrediente:

- 400 g carne tocata, amestec miel si vitel in cantitati egale;
- 1 ceapa rosie si 1 ceapa alba;
- 3 catei usturoi;
-sare, piper, chili; menta, cimbru.

Mod de preparare:

Carnea am tocat-o impreuna cu ceapa, dupa ce am tocat carnea am condimentat si am adaugat usturoiul pisat.

Am amestecat si am format kafta cu mana uda si am pus pe gratar.
Sotul s-a ocupat sa faca gratarul.

Am servit cu cartofi prajiti, salata de varza  si sos tzatziky, de decor am pus si putina rosie.


O nebunie!

2 comentarii:

  1. Arata foarte bine!
    si la mine tot sotu s-a ocupat de gratar, cred ca nu mai rezista

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, pai sa fim serioase cine sunt cei mai mari gratangii? Nu ei?

    RăspundețiȘtergere

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>