marți, 8 martie 2011

Shaorma cu pui

LA MULTI ANI  tuturor mamelor, doamnelor, domnisoarelor, un 8 Martie calduros.

Am facut shaorma tot cu o ocazie speciala, mai exact au venit la noi doi prieteni dragi noua, care merita orice reteta ce le place.
Asa ca ne-am pus la gatit si ne-a iesit o shaorma bunicica, spun asta deoarece noua ne place cu carne de porc, dar ....

Ingrediente:

- 10 lipii libaneze;
- 10 cartofi potriviti;
- 1 kg pulpe dezosate (am preferat pulpe deoarece sunt mai suculente si mai gustoase)
- 1 varza mica;
- 3 cepe rosii;
- 8,10 castraveti murati;
- maioneza;
- ketchup picant;
- ulei;
- sare, piper, usturoi granulat, vegeta, boia dulce.

Mod de preparare:

Cartofii se curata, se paie pentru cartofi prajiti si se pun la prajit in ulei.
Cand se scot se condimenteaza cu sare si usturoi granulat.

Carnea se condimenteaza cu sare, piper si vegeta, se prepara la gratar.
Dupa ce este facuta se taie marunt.
Varza se taie si se freaca cu sare.
Castravetii si ceapa se taie rondele se condimenteaza cu piper, vegeta, boia si putin ulei.

Lipiile se aseaza pe masa, se ung cu maioneza, peste se adauga cartofii prajiti, apoi se pune ketcup, carnea, salata de castaveti cu ceapa si la sfarsit varza.
Lipia se impatureste aducand ambele laturi una peste alta, iar partea de jos o intoarcem peste cele doua laturi si se pune in staniol.




Pofta Buna!

5 comentarii:

  1. faina, faina shaorma...yummy
    sa-l vezi pe costin ce lipii stie sa faca, pacat ca am ratat momentul sa fac poze, dar poate il mai prind in actiune

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu reteta de la lipie, inca nu am gasit una sa imi si iasa cu adevarat buna, cat despre Costin prinde-l si imortalizeaza momentul :), asta nu e de ratat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut delicioasa....mmm..imi ploua in gura numai cand imi aduc aminte:) pupam:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Dana, uite, eu cu Adriana(Sa gatim pas cu pas) am facut sapt asta o competitie de retete, te bagi si tu data viitoare?

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-ar face mare placere!Te rog sa ma anunti cand, ce si cum.
    Va pup si spor!

    RăspundețiȘtergere

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>