miercuri, 23 martie 2011

Fasole de post


Azi este zi de post, asa ca am facut o salata de fasole.


Ingrediente:
- 400 g fasole boabe;
- 1 cartof;
- 1 morcov;
- foi de dafin;
- sare , piper;
- ulei;
- usturoi pisat (o capatana);
- masline pentru decor.


Mod de preparare:
Fasolea se pune la inmuiat cu  cateva ore inainte.
Apoi se fierbe impreuna cu morcovul, cartoful, sare si foaia de dafin.
Eu am fier in cucta pentru 1 ora si jumatate.
Cand a fost fiarta am scurs zeama si am pisat fasolea, cartoful si morcovul, am scos foaia de dafin si am inceput sa o mixez cu ulei la fel ca si maioneza, la sfarsit am pus usturoiul.
Am condimentate si a fost numai buna de mancat.
Ar fii fost mult mai buna cu ceapa prajita, dar am luat la serviciu si mi se parea ca o sa curga uleiul de la ceapa asa ca am renuntat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>