duminică, 27 iunie 2010

Mancare turceasca a la Ionut


E, asta e poza finala cu ce am facut eu si Ionut, fiecare separat bineintele, din pacate poza a fost facut la repezeala, pentru ca totul mirosea asa bine incat Roxana, sotul, Ionut si cu mine eram infometati prea tare pentru a mai face si poze, dar asa, o poza rapida am facut.
Reteta, asa cum ii vedeti si denumirea nu imi apartine, deloc, am sa revin si eu cu o poza mai buna zilele urmatoare dupa ce o mai fac eu. Am promis insa ca voi posta reteta, mai ales ca este gustoasa se face in maxim 20 minute si este si satioasa.
Dece ai nevoie?
-3 rosii
-doi ardei
-2 ardeiasi iuti
-5 oua
-sare si piper.
Ardeiul se taie marunt si se caleste in ulei, cand este aproape calit se adauga rosiile si se lasa pana se inmoaie. Cand totul este inmuiat se adauga ouale batute  ca pentru omleta si se condimenteaza.
Se serveste calda, este delicioasa, mai ales cui ii place o mancare usor picanta.

Un comentariu:

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>