marți, 21 septembrie 2010

Zarzavat pentru iarna

O reteta simpla pentru mancarurile din timpul iernii, nu prea vroiam sa o postez pentru ca ma gandeam ca o stiti, dar daca ati omis sa puneti si v-am adus aminte macar am atins un scop.
Reteta este asa:
-3 kg rosii;
-2 kg ardei gras;
-2 kg gogosar;
-1 legatura frunze telina;
-2 legaturi frunze patrunjel;
-4 pastile de aspirina (facultativ);
- sare.
Am spalat totul, am curatat ardeii si gogosarii ai apoi am tocat absolut tot.
Sare am pus astfel incat sa devina foarte sarata (sarea pastreaza zarzavatul), nu pot sa spun pentru ca am pus in reprize.
Zarzavatul se lasa cu sare aproximativ 24 de ore timp in care se amesteca din cand in cand, apoi se pune in borcane si apoi asteptam iarna :)
Este ideal pentru orice tip de ciorba, tocanita ......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>