luni, 6 septembrie 2010

Piept de pui la cuptor cu sos de ciuperci


Cand iti este foame, faci ceva rapid si gata, asa am procedat  si eu. 
Am optat pentru o mancare rapida si zic eu buna, astept, insa parerile voastre. 
Am avut nevoie pentru pieptul de pui la cuptor de:
- evident un piept de pui dezosat pe care l-am taiat in patru;
-condimente, de care aveti, eu am pus asa sare, piper, busuioc, delikat, cimbru, putina boia dulce, usturoi pisat;
-ulei;
Pieptul de pui dupa ce l-m condimentat, l-am pus intr-un vas de yena cu putin ulei si putina apa si l-am dat la foc potrivit timp de 30 minute. 
Intre timp am pregatit sosul asa:
- ciuperci champinioane 500 g;
-smantana 100 g;
-ulei, sare;
-1 ceapa;
-1 lingura faina.
Ciupercile le-am oparit, intre timp am curatat si taiat ceapa, am pus-o la calit, am adaugat ciupercile pe care le-am calit si am mai amestecat in ele, la sfarsit am adaugat condimentele si smantana. 
Si pentru ca sosul sa fie mai legat am adaugat putina faina cu apa. 
Am mai dat un clocot si gata.

2 comentarii:

  1. Daca nu te superi, voi incerca aceasta reteta. Am mai incercat "Ficatei de pui la tigaie", a fost foarte gustos. Merci ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. freeseodesign - ma bucur enorm ca ai incercat retetele mele, asta ma face sa merg inainte cu postatul si mai ales ma bucur cand imi spui ca ti-au si plaut, astept pareri pro si contra, multumesc mult!!!!

    RăspundețiȘtergere

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>