duminică, 29 august 2010

Tort cu fructe

O reteta ce o scriu aici pentru ca am un respect pentru persoana care a facut acest tort, nu o laud, dar face niste prajituri, torturi, dulciuri de te lingi pe degete, la propriu si la figrat!!!
Asa ca reteta este cea de mai jos:

BLAT:
7albusuri batute spuma+7linguri zahar+7galbenusuri+7linguri faina+1/2praf de copt (asta este ordinea in care se pun ingredientele)se coc intr-o cratita de 3l bine unsa si tapetata cu faina.Iese suficient de inalt si l-am taiat in 3.Am pus
CREMA: 
4galbenusuri+1L lapte+250 gr zahar +150 gr faina se fierb pina se ingroase.Dupa ce se raceste se adauga 2 prafuri de vanilie si spuma batuta din cele 4 albusuri.
Am taiat marunt o conserva de ananas(scurs in prealabil)si 3 nectarine decojite si le-am amestecat in crema.Pt ornat am folosit 200 ml frisca Hulala si amornat asa cum se vede in poza(nectarine,fragi din gradina,mure)
 
                 POFTA BUNA!!!!!!!!!!!!!!!

Un comentariu:

  1. o reteta minunata.......am primit foarte multe laude in special de la sotul meu

    RăspundețiȘtergere

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>