luni, 21 iunie 2010

Salata de dovlecei

 

Am fost ieri in piata si am cumparat mai multe legume, printre care si dovlecei, nu stiam ce o sa fac cu ei, dar am vrut sa ii cumparm, am cumparat un kilogram, din jumatete de kilogram am facut salata de dovlecei. 
Reteta este la fel ca si la vinete, mai exact ai nevoie de:
- o jumatete kg dovlecei
-un ou
-ulei
-o lingurita mustar
-putina zeama de lamaie 
- o ceapa
-usturoi
- sare, piper
-pentru ornat un varf de rosie si un morcov mic.
Am procedat asa, am fiert dovleceii, i-am lasat la scurs, intre timp am facut maioneza si am curatat si taiat ceapa. Usturoiul l-am pisat si pe el. 
apoi am pus totul in bol pentru mixer si am amestecat dovleceii fierti cu jumatete din cantitatea de maioneza, cu condimentele, ceapa si usturoiul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>