sâmbătă, 2 aprilie 2011

Omleta cu mazare

Un mic dejun facut rapid cu ce ai prin casa, asa as numi eu ce am facut.
Nu stiam ce sa fac de mancare si am gasit niste carnati de porc in mat de oaie in congelator asa ca i-am scos si i-am pus in tigaie la prajit.
Dar problema a fost ce garnitura sa fac si mi-a venit o idee, omleta, dar sa fie simpla oare?
Am facut-o cu mazare, rosii si cascaval pe deasupra.

Indrediente:
- 4 oua;
-1 cutie mazare;
-1 cutie rosii  cubulete;
-100 grame cascaval ras;
- sare si piper;
- carnati de porc in mat de oaie.

Mod de preparare:
Toate indredientele mai putin cascavalul se amesteca si se pun in vas ce merge la cuptor.
Se da vasul la cuptor pentru 30 minute,  se adauga cascavalul si se mai lasa 10 minute.
Papa e gata, se serveste cu muraturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>