sâmbătă, 26 iunie 2010

Ciorba de perisoare

Yammy ciorba, sotul meu si cu mine suntem cei mai mari ciorbari, de ce spun asta? Ei bine pentru ca noi nu putem trai fara ciorba, dar sa las vorbaraia si sa trec la reteta, pai am avut nevoie de:

-un os de porc neafumat,
-500 g carne tocata,
- o ceapa alba mare,
- 3 morcovi,
-o radacina de patrunjel,
- o telina,
- 50 g orez,
-2 oua
-tarhon
-pasta de rosii
-sare, otet, vegeta si piper.
Am pus intr-o oala de 4 litri apa, osul si l-am lasta la fiert.
Am tocat zarzavatul si dupa ce carnea se lua aproape de pe os, l-am adaugat in oala.
Am adaugat si o parte din orez, pe care in prealabil l-am spalat.
Perisoarele le-am facut din carnea tocata, oua, sare vegeta si piper plus putin orez si le-am pus in oala formand bilute mici cu mana inmuiata in apa.
Cand ciorba a fost aproape gata am potrivit de sare, am adaugat tarhon si am adaugat si otetul.
Este o ciorbita pentru toate gusturile, se poate servi cu smanta si cu ardei iute.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>