duminică, 27 iunie 2010

Ardei Capia cu cascaval pane

Ieri, am facut un concurs, eu cu  Ionut (prietenul prietenei mele) si  nu prea stiam ce sa fac de papa, mai ales ca eram la concurs cu un bucatar, asa ca am decis cu prietena mea, Roxana sa fac ardei capia cu cascaval pane, chiftelute cu dovlecei si inca ceva, dar va spun la momentul potrivit.
Reteta pentru ardeiul capia este pe cat de simpla si rapida pe atat de gustoasa si asta nu o spun eu ci Roxana care nu mananca ardei si aseara am avut bucuria de a o vedea cum mananca ardei, am fost multumita, pot spune.
Ai nevoie de:
-6 ardei capia copt,
-6 feliute de jumatate centimetru cascaval
-un ou
-faiana
-pesmet
-vegeta.
Am impachetat cascavalul in ardei, l-am dat prin faiana oul cu vegeta si prin pesmet si apoi l-am prajit.
Se serveste cald ca si aperitiv, insa o sa vedeti in pozele viitoare ca l-am servit alaturi de alte bunatati (sunt modesta aici :)   )

Un comentariu:

  1. Buna,

    Numele meu este Adrian si iti scriu in numele site-ului http://www.GatesteInteligent.ro . Ne-ar face placere sa faci parte din echipa de parteneri/blogeri pasionati de arta gatitului. Pentru acest lucru te rugam folosesti formularul de la pagina: http://www.gatesteinteligent.ro/inscrie-blog-gateste-inteligent.html sau trimite-ne mail la adresa office@gatesteinteligent.ro

    pasiunea de a gati!
    Adrian T

    RăspundețiȘtergere

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>