duminică, 20 iunie 2010

Ciuperci umplute cu garnitura de cartofi copti

In primul rand imi cer scuze ca nu imi prea reusesc pozele de prezentare, mai am de lucrat pe partea asta mult si bine, insa vin cu o idee de cina, ca noi asa am papat :) , ce se face foarte repede si este hranitoare, saptamana trecuta am cumparat cartofi noi, pentru prima data pe acest an, am zis ca ii coacem asa ca nu stiam cu ce sa ii fac, dar sotul mi-a venit in ajutor, a cumparat 1 kg champinioane si asa a iesit combinatia.
Ai nevoie de:
1/2  ciuperci champinion
100 g muschiulet de porc afumat ( in zona de unde sunt eu se spune pecie de porc)
un fir ceapa verde
100 g cascaval ras
sare si piper
Am curatat ciupercile, le-am sarat si le-am pus in tava unsa cu ulei, piciorusele de la ciuperci le-am taiat marunt si le-am amestecat cu pecia, ceapa si condimentele.
Am umplut ciupercile si apoi am pus cascavalul ras.
Le-am dat la cuptor,iar cartofii, pe care ii pusesem in alta tava la copt de cand m-am apucat de treaba i-am mutat in tava cu ciuperci.
Dupa ce cascavalul se topise si cartogii erau rumeni, am servit imediat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>