luni, 9 august 2010

Ciorba de urechiusi (bureti galbeni)

Este o reteta usoara, defapt de unde a plecat, am fost la parintii sotului, stau la munte, asa ca am putut merge si la plimbare prin padure, surpriza a fost ca sotul a gasit cateva urechiusi, iar soacra mea tocmai ce avea facuta aceasta ciorba, asa ca am furat reteta si am mai imbunatatit-o umpicut.
Pentru o oala de 5 litri de ciorba ai nevoie de:
- aproximativ 1 kg urechiusi crude. pe care in prealabil le oparesti,
-4 morcovi,
-o ceapa mare,
-o telina,
- un pastarnac,
- doua capatani potrivite de usturoi,
-5 oua,
- 400g smantana,
-sare, piper boabe si otet

Taoate legumele se fierb, cand sunt fierte zeama se strecoara; legumele, eu nu le-am aruncat le-am pisat in robot si le-am pus in zeama, am adaugati si ciupercile oparite si am mai dat cateva clocote, usturoiul pisat l-am pus si pe el, iar la sfarsit am adaugat sosul format din oua batute si smantana, am adaugat cate putin pentru a nu se taia ciorba. Am potrivit de sare si otet si asta este ciorbita.
Se poate face si cu champignoane

3 comentarii:

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>