duminică, 4 iulie 2010

Ciorbita de pui cu dovlecel

Poate ma credeti putin sonata cu maancarurile de dovlecei, dar am vrut sa fac o ciorbita de pui, initial, insa am verificat ce mai aveam prin camara si m-am hotarat la o ciorbita de vara in care sa fie si carnita de pui.
Adevarul este ca se mai poate numi si ciorba rapida, se face asa de repede si este intradevar de vara.
Ingredientele nu sunt puse dupa reteta ci exact ce am avut, mai exact:
-500 g piept de pui cu os
- un dovlecel mai mare
-3 morcovi
-2 pastarnaci mititei
- o ceapa mare
- 3 litri apa
-sare, otet,
- 2 cubulete knorr cu smantana si patranjel.
Am pus carnea la fiert, intre timp am taiat zarzavatul, am luat spuma si dupa aproximativ 30 minute de cand a inceput sa fiarba apa, am adaugat legumele si cubuletele knorr.

Cand a fost aproape gata am adaugat otetul.
Am mai dat un fiert si am oprit focul
.
Ciorbita am servit-o cu smantana si adrei iute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>