joi, 23 septembrie 2010

Ciorbita de pui

Povestea acestei ciorbite este urmatoarea, la serviciu s-a deschis, langa noi, un restaurant, asa ca am comandat si eu o ciorba de pui, am mancat si i-am povestit sotului, trebuia sa fie o alta ciorbita, dar sotul meu a spus ca i-am facut pofta asa ca am incercat sa o fac aproximativ ca la restaurant.
Ingredientele sunt:
- un piept de pui cu os;
- 3 morcovi;
- 3 cartofi potriviti;
- 4 linguri orez;
-1 conserva mazare;
- o ceapa;
- 100 grame zarzavat pentru iarna (reteta o gasiti la conserve)
- sare, otet, tarhon.
Am spalat pieptul de pui si l-am pus la fiert, am spumat si am adaugat ceapa cu orezul spalat si morcovii taiati.
Dupa ce a mai fiert am adaugat mazarea si zarzavatul, dupa aproximativ 20 minute am adaugat tarhonul, am potrivit condimentele si gata ciorbita!
Pofta mare!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>