sâmbătă, 26 iunie 2010

Friptura de vita cu dovlecei la cuptor

Friptura, este in general specialitatea sotului meu, de data asta mi-am bagat si eu putin nasul si am pus niste dovlecei, nu stiam ce va iesi, dar a iesit delicioasa. 
Am avut nevoie de :
- 1 kilogram carne vitel
-2 cepe
- o capatana usturoi, noi l-am pisat
-sare, piper, cimbru, vegeta
- un morcov
-2 dovlecei de marime potrivita
-ulei si apa
Carnea se taie felii, se condimenteaza se aseaza in tava, unde inainte am pus ceapa taiata rondele si morcovi taiati tot rondele, se pune putina apa si ulei si se acopera cu folie de aluminiu se lasa la cuptor o ora. 
Se poate servi ca atare sau cu piure de cartofi sau alta garnitura. 

2 comentarii:

  1. imi lasa gura apa ! ma duc sa-mi fac o felie cu margarina de pofta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Pofta Buna!
    Ina e usor de facut, sper sa o incerci!

    RăspundețiȘtergere

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>