duminică, 27 iunie 2010

Chiftele din dovlecel

Va povesteam mai jos de concurs, ei bine, ideea acestei retete este in fond a Roxanei (care aseara a fost ajutorul meu in buvatarie), eu doar am mai venit cu unele completari. Nu am mai mancat nici eu asa ceva pana aseara, insa am incercat si am fost incantata si cu siguranta am sa o repet.
Reteta suna asa:
-un dovlecel potrivit
 -doi morcovi
-un cartof
-2 oua
-2 linguri faina
-condimente (cimbru, usturoi, sare piper, vegeta, busuioc)
Legumele se rad, cartofii si dovlecelul se scurg de zeama  (mai ales dovlecelul lasa multa apa si trebuie stors bine), se adauga condimentele si apoi se ia cu lingura si se pun la prajit in uleiul incins.
Pot fi servite ca si garnitura sau mancate ca aperitiv.

Un comentariu:

  1. oh, stiu chiftelutele astea, am mancat o data la o prietena, sunt absolut dementiale, tare as vrea sa le incerc si eu

    RăspundețiȘtergere

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>