joi, 5 septembrie 2013

Pui pe pat de mere si pere



O reteta  la care  m-am gandit deoarece aveam pui, mere si pere, dar reteta nu o stiam asa ca am apelat la site-ul lui Adi Hadean, asa ca ii multumesc pe aceasta cale pentru tot ceea ce impartaseste cu noi.

Acum sa va zic si ingredientele mele si cum am procedat  :)))

Ingrediente:

~ 1 pui;
~ 3 mere:
~ 3 pere;
~ 1 lamaie;
~ rozmarin;
~ sare;
~ piper;
~ ulei de masline.

Mod de preparare:

1. Iei puiul, il speli bine apoi il dai la masaj, eu l-am masat cu ulei sare, piper si rozmarin;
2. Iei o cratita pe care o poti introduce la cutor si arunci in ea merele si perele taiate rondele;
3. Puiul masat se insarcineaza cu o lamaie taiata in sferturi (mai exact iei lamaia si o introduci in pui, in cazul meu puiul l-am taiat si sub pui am pus lamaie, insa nainte am stors si pe pui putina zeama dintr-un sfert)si se pune deasupra merelor si perelor;
4. Introduci totul la cuptorul preincalzit la 160-170grade.
5.Astepti vreo 2 ore si apoi papi.
6. In timpul acesta poti face si o garnitura eu am avut la recomandarea maestrului orez basmati cu sofran si salata de varza

Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>